Σ’
αυτά θα στηριχτούμε, που δεν ξεβάφουν
με την πρώτη σταγόνα της βροχής, που μας
δίνουν, ταυτότητα και στυλ. Σε αυτά που
δεν τ’ ακούμε στις ειδήσεις. Σ’ αυτά
που έρχεται μια σιωπή και μας τα ψιθυρίζει,
όταν ο θόρυβος της τρέχουσας επικαιρότητας,
μας καλεί να ακολουθήσουμε το συρμό.
Πάλι
εδώ, γιατί η ψυχή είναι ανήσυχη. Με τα
άκρως απαραίτητα. Απαλλαγμένοι από όλα
εκείνα τα περιττά μιας χρήσης και
εφοδιασμένοι, περισσότερο από κάθε άλλη
φορά, με όλα εκείνα τα χρήσιμα, για μια
ζωή.
Με
αυτόν το βαρύ οπλισμό των συναισθημάτων
μας πορευόμαστε, που μας επιτρέπει να
διακρίνουμε τον εαυτό μας, όχι μέσα στον
καθρέπτη, αλλά στα μάτια των άλλων.
Για
ένα διάστημα, μέχρι το χέρι να συνηθίσει
στα παλιά θα σταματήσω να γράφω στον
υπολογιστή.
Έρχεται
σιγά σιγά χωρίς να καταλάβεις και ξαφνικά
διαπιστώνεις ότι υπάρχει δυσκολία να
πιάσεις το μολύβι με την άνεση που κάποτε
είχες, να γράψεις εκείνα τα όμορφα
καλλιγραφικά. Μέχρι νεωτέρας, δηλαδή
μέχρι το χέρι να ξαναθυμηθεί, τα κείμενα
θα είναι χειροποίητα.
Στο
κυνήγι του χρόνου, θα φτάσουμε κάποια
στιγμή όχι μόνο να ξεχάσουμε να
γραφούμε,αλλά και να μιλάμε. Για τα
μαθηματικά δεν γίνεται λόγος. Το ένα
και ένα σε λίγο θα τον υπολογίζουμε για
έντεκα
Στη ζωή μας την άκρως βιαστική, το έχουμε νιώσει, όταν αδειάζουμε, στη χάση και στη φέξη, λίγο να σκεφτούμε.. Όταν επιταχύνουμε διαρκώς, καθημερινώς για να χαθούμε: από τον αληθινό εαυτό μας, τις βαθύτερες σκέψεις μας, τις βασικές αλήθειες και αρχές της όντως ζωής.
Ούτε ένα δευτερόλεπτο κενό. Πρόγραμμα ακόμα και στο ύπνο. Με θεωρίες άλλοθι και μια ζωή κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μας. Το διαπιστώνουμε αυτό στα όνειρα μας, τινάζοντας ξαφνιασμένα το κεφάλι μας.
Στη «βραδύτητα» ο Μίλα Κούντερα, επιμένει: «Στα υπαρξιακά μαθηματικά, η εμπειρία της ζωής λαμβάνει τη μορφή δύο στοιχειωδών εξισώσεων: ο βαθμός της βραδύτητας είναι ευθέως ανάλογος με την ένταση της μνήμης. Ο βαθμός της ταχύτητας είναι ευθέως ανάλογος με την ένταση της λήθης»
«Γιατί χάθηκε η ηδονή της βραδύτητας;» «Που είναι οι παλιοί αργόσχολοι;» Μας ρωτάει ο συγγραφέας «Που είναι αυτοί οι φυγόπονοι ήρωες των λαϊκών τραγουδιών, αυτοί οι πλάνητες που χαζεύουν από μύλο σε μύλο και κοιμούνται στην ύπαιθρο; Άραγε χάθηκαν μαζί με τους χωματόδρομους, μαζί με τα ξέφωτα, μαζί με τη φύση;
Ο χρόνος τελικά είναι αυτός που μας λείπει περισσότερο και χτίζει ένα κόσμο που χάνει την μνήμη του. Η ζωή αποκτά την ταχύτητα του φωτός, γίνεται δηλαδή ένα τίποτα.
Στη ζωή μας την άκρως βιαστική, το έχουμε νιώσει, όταν αδειάζουμε, στη χάση και στη φέξη, λίγο να σκεφτούμε.. Όταν επιταχύνουμε διαρκώς, καθημερινώς για να χαθούμε: από τον αληθινό εαυτό μας, τις βαθύτερες σκέψεις μας, τις βασικές αλήθειες και αρχές της όντως ζωής.
Ούτε ένα δευτερόλεπτο κενό. Πρόγραμμα ακόμα και στο ύπνο. Με θεωρίες άλλοθι και μια ζωή κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μας. Το διαπιστώνουμε αυτό στα όνειρα μας, τινάζοντας ξαφνιασμένα το κεφάλι μας.
Στη «βραδύτητα» ο Μίλα Κούντερα, επιμένει: «Στα υπαρξιακά μαθηματικά, η εμπειρία της ζωής λαμβάνει τη μορφή δύο στοιχειωδών εξισώσεων: ο βαθμός της βραδύτητας είναι ευθέως ανάλογος με την ένταση της μνήμης. Ο βαθμός της ταχύτητας είναι ευθέως ανάλογος με την ένταση της λήθης»
«Γιατί χάθηκε η ηδονή της βραδύτητας;» «Που είναι οι παλιοί αργόσχολοι;» Μας ρωτάει ο συγγραφέας «Που είναι αυτοί οι φυγόπονοι ήρωες των λαϊκών τραγουδιών, αυτοί οι πλάνητες που χαζεύουν από μύλο σε μύλο και κοιμούνται στην ύπαιθρο; Άραγε χάθηκαν μαζί με τους χωματόδρομους, μαζί με τα ξέφωτα, μαζί με τη φύση;
Ο χρόνος τελικά είναι αυτός που μας λείπει περισσότερο και χτίζει ένα κόσμο που χάνει την μνήμη του. Η ζωή αποκτά την ταχύτητα του φωτός, γίνεται δηλαδή ένα τίποτα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου