Μία
από τις στάσεις αυτής της υπέροχης
διαδρομής, με ένα κείμενο που επανέρχεται
όταν η αμαρτία νομιμοποιείται με διάφορα
μυθεύματα. Σήμερα το έφερε στην επιφάνεια
η πρώτη φορά αριστερά, που δεν είναι
αριστερά. Ένα κείμενο, διαπιστευτήριο,
που γράφτηκε εδώ και πολλά χρόνια, για
σήμερα και για πάντα.Μόνιμα
αμυνόμενος σε μια κοινωνία, που με θέλει
μετρημένο. Κομμένο και ραμμένο σε μέτρα
πυγμαίου για ν' αναλάβει εκείνη ως
γίγαντας να με προστατεύσει.
Μια
κοινωνία που προσπαθεί να μου προσάψει
ενοχές και αμαρτίες.
Αλήθεια, τι θα πει αμαρτία; Ερώτηση, με κάθε δικαίωμα πονηριάς, που μου έδινε η παρορμητική ηλικία.
Αλήθεια, τι θα πει αμαρτία; Ερώτηση, με κάθε δικαίωμα πονηριάς, που μου έδινε η παρορμητική ηλικία.
Μαζί της έφτιαχνα παραμύθια.
Στο τέλος της διήγησης είχαμε καταλήξει
στο συμπέρασμα. Σημασία έχει η
πρόθεση...
«Βάλε στη ζυγαριά μια ληστεία που παραπέμπει στου Ρομπέν των Δασών το καιρό. Μια ελεημοσύνη που ζωντανεύει Φαρισαίο.
«Βάλε στη ζυγαριά μια ληστεία που παραπέμπει στου Ρομπέν των Δασών το καιρό. Μια ελεημοσύνη που ζωντανεύει Φαρισαίο.
Ντοστογιεφσκικούς
φόνους που οδηγούν στο Θεό. Μοιχείες
που ξεφυτρώνουν απ’ την λαχτάρα του
έρωτα. Συζυγικές σταθερότητες που
θυμίζουν εβραϊκές συναλλαγές. Αμαρτίες
που οδηγούν στη λύτρωση. Αρετές που
οδεύουν για εξαργύρωση στα κοινωνικά
και δημόσια ταμεία. Ψέματα που αναζητούν
την ψυχική θαλπωρή. Ειλικρίνειες που
οδηγούν στην ταπείνωση. Πάθη που
ευλογούνται. Και απάθειες που θυμίζουν
ψυχική τεμπελιά».
Έτσι
πέρναγε η νύχτα. Διώχναμε τα κακά πνεύματα
ξορκίζαμε το καλό και το κακό.
Στη
συνέχεια του απολογισμού της... «Ξημερώναμε
γεμάτοι από άγιους φονιάδες, όσιες
πόρνες και μαρξιστές ληστές».
«Ξημερώσαμε σ’ έναν κόσμο γεμάτο ψευδοπροφήτες και μεσσίες. Δειλούς και υπολογιστές συζύγους. Εμπόρους δασκάλους και παπάδες. Υποκριτές πιστούς. Φυτά - πολίτες και νεκρωζώντανους υπηκόους. Τα αργύρια της προδοσίας δεν οδηγούσαν τελικά στην συκιά αλλά στην καταξίωση». Σημασία έχει η πρόθεση.
Βυθίστηκα ξανά, σε μια κατάσταση γνώριμη. Μόνος μου, λες και δεν χωράω πουθενά.
«Ξημερώσαμε σ’ έναν κόσμο γεμάτο ψευδοπροφήτες και μεσσίες. Δειλούς και υπολογιστές συζύγους. Εμπόρους δασκάλους και παπάδες. Υποκριτές πιστούς. Φυτά - πολίτες και νεκρωζώντανους υπηκόους. Τα αργύρια της προδοσίας δεν οδηγούσαν τελικά στην συκιά αλλά στην καταξίωση». Σημασία έχει η πρόθεση.
Βυθίστηκα ξανά, σε μια κατάσταση γνώριμη. Μόνος μου, λες και δεν χωράω πουθενά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου