Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Οι ευεργετικές ιδιότητες της πρεσβυωπίας

Το κείμενο γράφτηκε με 2, 5 βαθμούς πρεσβυωπίας, το ανακαλώ από τότε και ας έχει αυξηθεί προοδευτικά, φτάνοντας τους 3 και πλέον.
Τα πάντα εν σοφία εποίησε και ας διαμαρτύρομαι για τους 2, 5 βαθμούς πρεσβυωπίας, που μου δυσκολεύουν τη ζωή.
Γυαλιά, στο μπάνιο, στην κουζίνα, στο γραφείο, στη κρεβατοκάμαρα. Γυαλιά παντού. Γυαλιά που φοριούνται περιστασιακά και ανάλογα με την απόσταση, επιλεγούμε το βαθμό τους. Εγώ κινούμαι από τον 1 έως το 2, 5 βαθμούς με γεωμετρική πρόοδο
Εσχάτως ανακάλυψα ότι η αύξηση της πρεσβυωπίας είναι απολύτως απαραίτητη με την αύξηση της ηλικίας. Θα ήμουν δυστυχής αν είχα την εικόνα μου, χωρίς την πρεσβυωπία μου.
Κοιτάζομαι στον καθρέπτη, φυσικά χωρίς τα βοηθητικά γυαλιά και δεν υπάρχει ίχνος άσπρης τρίχας και ρυτίδας, είμαι όπως πριν από δεκαπέντε χρονιά. Τότε που δεν υπήρχαν άσπρες τρίχες και ρυτίδες, ούτε όμως και πρεσβυωπία.
Το ίδιο ισχύει και για τους διπλανούς μου.
Τους βλέπω στο ημίφως απηλλαγμένους από όλα τα σημάδια του χρόνου.
Της ηλικίας μου τους άνδρες, όταν ήμουν νεαρός τους έβλεπα μεσήλικες, όπως δηλαδή ήταν στην πραγματικότητα. Τώρα, έχω την ψευδαίσθηση, ότι είμαι ακόμα νεαρός.
Οι ευεργετικές συνέπειες, της κατά τα άλλα ενοχλητικής πρεσβυωπίας.
Αγαπητοί συνάδελφοι, πρεσβύωπες θα πορευτούμε με την ψευδαίσθηση που μας παρέχει απλόχερα η ηλικιακή μας πάθηση. Θα βλέπουμε την εικόνα μας, με το απαραίτητο νεφέλωμα, όπως θα θέλαμε δηλαδή να είναι και θα συνεχίσουμε να πιστεύουμε ότι ο χρόνος δεν μπορεί να μας αγγίξει
Όσο για την πραγματική εικόνα, ας την αφήσουμε για τους νέους. Αυτοί μπορούν να δουν και στο σκοτάδι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Να ένα δημιουργικό παιχνίδι

Με αφορμή την σύλληψη μαθητών και το σχηματισμό δικογραφίας εναντίον τους από την αστυνομία, για τις κινητοποιήσεις τους, κατά των ιδιωτικών...