Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2007

Ακόμα δεν αποφάσισα



Στη τελική ευθεία και συνεχίζω να είμαι αναποφάσιστος. Τελικά όλη αυτή η φασαρία, γίνεται για το τι θα αποφασίσει αυτή η εκλεκτή μειοψηφία, που σήμερα λέει ΚΚΕ, αύριο Συνασπισμός και στο τέλος μπορεί να ψηφίσει και την Άντζελα.
Έχω την αίσθηση πως όλοι αυτοί οι αποφασισμένοι, δεν θα έχουν σε καμία υπόληψη αυτό το μικρό ποσοστό που κάνει νάζια, λίγες ημέρες πριν την «κρίσιμη»ψηφοφορία.
Γι’ αυτό το ποσοστό ο Πρωθυπουργός δίνει τα ρέστα του, μέχρι και Μακεδονομάχος έγινε και ακολούθησε σε πλειοδοσία ο Γεώργιος Παπανδρέου. Και δεν σταματάμε εκεί ακόμα και το ΚΚΕ σε μια προσπάθεια να επιβληθεί στο χώρο τον μικρών κομμάτων, προσπαθεί να κατασπαράξει το Συνασπισμό δημιουργώντας μια άσχημη εικόνα σε κάποιους που χαλαρά είναι έτοιμοι να το στηρίξουν.
Τελικά η μόνη ψήφος που αποκτά ιδιαίτερη σημασία και αξία, και που θα καθορίσει το τελικό αποτέλεσμα είναι η ψήφος των αναποφάσιστων, οι άλλες οι «δεμένες στο παλούκι» αποτελούν τη θέση εκκίνησης.
…………………………………………………………………………………………..
Μου θύμισε τα χρόνια μου στο ΚΚΕ ο κ. Γεωργιάδης, όταν στο τέλος της προεκλογικής του ομιλίας εκλιπαρούσε τους συγκεντρωμένους, όλη αυτή την εβδομάδα να τον έχουν στο μυαλό τους, μην χαλαρώσουν ούτε στιγμή γιατί, συμπληρώνω εγώ, ο κ. Δένδιας και ο κ. Γκίκας καραδοκούν. Τους μοίρασε και πλάνο: ο καθένας και από μία ψήφο εκτός της δικής τους. Όπως εκείνα τα ένδοξα χρόνια στην ΚΝΕ ο καθένας και από 5 στρατολογίες νέων μελών, εγώ που είχα αυξημένα καθήκοντα 10. Έτσι στρατολογήσαμε τη μισή νεολαία της Κέρκυρας και τώρα τους βλέπω βολεμένους τους περισσότερους στα μεγάλα κόμματα. Επιτυχία.!
………………………………………………………………………………………….
Στη τελική ευθεία και ελπίζω να είμαι αναποφάσιστος και μετά τις εκλογές…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Να ένα δημιουργικό παιχνίδι

Με αφορμή την σύλληψη μαθητών και το σχηματισμό δικογραφίας εναντίον τους από την αστυνομία, για τις κινητοποιήσεις τους, κατά των ιδιωτικών...